11. des. 2015

Snart jul..................

             Hei ! Går det bra med dere...? Lite innlegg fra meg,men jeg følger da med dere,kan skjønne det... ;) Bare veldig lite å blogge om,og ikke er jeg flink til å legge igjen spor hos dere,heller...men som sagt,jeg er fortsatt innom :) Har lekt meg litt med betong,de siste tre ukene......siden hobbyrommet enda ligger nedpakket,må jeg ty til noe som gir raskt resultat.......
  Og som pynt ved døra,i stiv sørvestkuling,-så må da vel disse julekulene ligge stødig........i den velkjente Bodøvinden........ !!! Ikke fått vært i skogen og plukket meg materialer til og pynte med,så enn så lenge,ligger de inne..
  Og for første gang på mange år,er ikke et penselstrøk tatt......til jul !! Det er et savn........men jeg satser på og komme sterkt tilbake,etterhvert.
 Litt kaker har jeg bakt,men sånne "smør-og-sukker-kaker" er jo ikke bra,vet dere.......så jeg har holdt meg til bare tre sorter :) Litt lite,ja........men her går det mest i gode middager,da snakker vi........en matglad familie,som sitter leeeeenge ved bordet ! Og sånn har det bestandig vært,- og skal være.......mener jeg. Vi er av sorten,som kan bruke fire timer på og åpne pakkene.........da snakker vi sakte film .........for vi er bare fem stykker på julaften !
 Ikke noe stress,nei..........åpne en og en,så alle får se...........og gjerne noe godt på fatet,og i koppen,samtidig........altså bare kos,lenge ,lenge........
         Men i år er det lite julepynt å se her,så da får julekakene og litt grønnt,sørge for stemningen,- og så masse levende lys,selvsagt ! 

                    Ønsker dere alle,en rolig og fin juletid,sammen med dem dere er glade i ! Vær raus med gode ord,-og lange,varme klemmer ♥

1 kommentar:

Gry sa...

Så fine bilder!
Ønsker deg godt nytt år her på bloggen og!
Klem fra meg :)